嗷!!

杂食爱好者,不洁癖,不撕CP
Memory (Original Mix) - Direct、Holly Drummond

存档灵魂:

Memory
记 忆


【歌词】


I always seem to make the same mistakes
我好像总是犯同样的错误
Too quick to fall, too fast to push away
过快对人倾心,过快把人抛弃
away...
抛弃……
I miss the warmth of your touch and your embrace...
我想念你的触摸和拥抱的温暖……
No one ever made me feel so safe
从来没有人让我感到如此安全
so safe...
安全……
Slow down
慢一点
Don't forget me now
不要现在就忘了我
I don't wanna fade out of your memory
我不想淡出你的记忆
your memory...
你的记忆……

Hold up
不要停下
I know I had my doubts
我知道我有我的疑惑
But I want to fade back into your memory
但我想淡入你的记忆
your memory
你的记忆
your memory...
你的记忆……

I always seem to take the wrong turn
我似乎总是拐错了弯
Repeating history when will I learn?
重复过去时,我又能学到什么?
I learn...
学到什么……
I miss the way that you smile when you look at me
我怀念你看着我时微笑的样子
No one ever made me feel so free
从来没有人让我觉得如此自由
so free...
自由……
Slow down
慢一点
Don't forget me now
不要现在就忘了我
I don't wanna fade out of your memory
我不想淡出你的记忆
your memory...
你的记忆……

Hold up
不要停下
I know I had my doubts
我知道我有我的疑惑
But I want to fade back into your memory
但我想淡入你的记忆
your memory
你的记忆……
your memory...
你的记忆……


评论

热度(8)